Service- og reklamationsformular

For at vi kan yde dig den korrekte service hurtigst muligt, SKAL reklamationsregistreringen foregå via formularen nedenfor og den nævnte dokumentation vedlægges (købsfaktura, foto m.m.). Kun ved at lave en grundig registrering kan vi love dig en korrekt og effektiv behandling.

Vi opfordrer til, at du læser vores garantibestemmelser, inden du sender reklamationen.

Garantibestemmelser på tag

Garantibestemmelser på facade

Etex Nordic A/S leverer flere millioner kvadratmeter tag- og facadeprodukter hvert år, som heldigvis sjældent medfører reklamationer - men for at vi kan behandle netop din henvendelse korrekt og finde historikken på sagen, er vi nødt til at have detaljerede oplysninger fra sagens start, så du kan få en hurtig og korrekt tilbagemelding.

Der vil blive fremsendt en svarmail inden for få sekunder, når serviceformularen er korrekt indgivet.

På forhånd tak.

CEDRAL


Ventilationen er altid lodret, dvs., at der altid skal være et indtag forneden og et udtag foroven. Hvor ventilationen afbrydes af vinduer eller elementer på facaden, skal der etableres ind- og udtag over og under. Læs mere i Cedral Lap montagevejledning og Cedral Click montagevejledning.

Bølgeplader

Luften ledes ind under tagfladen på samme måde ved udnyttet og uudnyttet tag. Læs mere i Ivarcem montagevejledning

 

Før du indgiver en reklamation vil vi bede dig om at tjekke retningslinier for ventilation. 


(* = Felt er påkrævet)

Objektadresse

Adresse hvor produktet er monteret

Entreprenør

Produkt

Bygherre

Forhandler

Besked vedrørende reklamation




Ovenstående er Etex Nordics primære kontakt, som modtager korrespondance vedr. reklamationen.